Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa w Pasiekach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://szkolapasieki.biposwiata.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej (powód: Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych, Część plików nie jest dostępnych cyfrowo, Brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów, Dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi. Wyłączenia: Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności, Filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej )

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w opraciu o analizę dostępności cyfrowej.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

 

Aktualny adres do inspektora ochrony danych 
 
Pan Tomasz Ochniowski
 

  adres   e-mail             iodo_sppasieki@poczta.fm

 

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Maria Dworzycka

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskic

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

 

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły
  • Adres: Pasieki 87, 22-600 Tomaszów Lub.
  • E-mail: sp@szkolapasieki.edugle.pl
  • Telefon: 84 3070009

Inspektor ochrony danych osobowych

Tomasz Ochniowski

  iodo_sppasieki@poczta.fm

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Wejście do budynku Szkoły Podstawowej jest usytuowane od strony ulicy. Jest zadaszone i wykonane z kilku stopni schodowych. Z drugiej strony szkoły od strony boiska jest drugie wejście wykorzystywane w sytuacjach awaryjnych. Szkoła posiada jeden podjazd do wejścia głównego szkoły przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Dostosowanie korytarzy

Dla osób na wózkach dostępne są korytarze i pomieszczenia (sala lekcyjna, stołówka, gabinet dyrektora oraz toaleta dla niepełnosprawnych ) na parterze

Dostosowanie schodów

Na piętro prowadzą schody, które są zgodne z prawem budowlanym jednak bez dostosowania dla osób niepełnosprawnych.

Dostosowanie wind

W budynku nie ma windy, która umożliwiłaby osobom niepełnosprawnym przedostanie się na wyższą kondygnację.

Dostępność pochylni

Szkoła nie dysponuje pochylniami.

Dostępność platform

W budynku szkoły nie ma zamontowanych platform

Dostosowanie parkingów

Miejsce wyznaczone znajduje się na parkingu szkolnym w pobliżu wejścia do szkoły.

Prawo wstępu z psem asystującym

Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność pętli indukcyjnych

W szkole nie ma pętli indukcyjnych.

Dostępność tłumacza języka migowego

W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 października 2019 09:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Maria Dworzycka
Ilość wyświetleń: 524
05 lutego 2025 12:08 (Maria Dworzycka) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
05 lutego 2025 12:07 (Maria Dworzycka) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
05 lutego 2025 12:07 (Maria Dworzycka) - Dodanie załącznika [analiza_zapewnienia_dostepnosci.pdf] do deklaracji dostępności.